26 Syawal 1433 - Birthday abah


Permintaan abah :-

1. Abah nak hp yg boleh jadi besar and kecik skrin dia - Iphone

2. Abah suh saya amik lesen motor dan kereta

3. Abah suh saya belajar pandai2

Karakter abah :- 

1. Sekepala ngan anak2 dia

2. Suka layan citer nada cinta tapi dah stop layan cite indon lain Pesantren & Rock n Roll

3. Abah suka senyum gigi arnab , eee comel gila !

4. Abah time saya dan ijah sekolah rendah slalu bagi rm 2 beli gula2 kt kedai mamak.

5. Abah suka tgk perempuan bertudung 

Memori saya dengan abah :-

Saya pernah cerita kat abah pasal sorang budak perempuan ni jeles ngan saya ape semua , tapi abah tetap sokong saya . Terharu sangat :)

Abah selalu bawa saya dan adik- beradik gi gunung lang.

Abah slalu bagi alasan kt mak yang kitaorg nak makan buah ape semua , padahal abah yang nak haha . pandai abah kenakan kitaorg 



No comments:

Post a Comment